Selamat datang ke Blog Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Gombak. Blog ini diwujudkan bertujuan untuk memberi maklumat aktiviti serta pengurusan kepada Kawasan Rukun Tetangga, Guru / Penolong Guru Tabika Perpaduan serta pegawai dari Jabatan. Sekiranya anda mempunyai pandangan atau komen sila hubungi pihak pengurusan.
Terima kasih kerana melayari blog ini.


Saturday, November 20, 2010

Majlis Dialog KRT Bersama PDRM & PBT - 15 November 2010

Majlis Dialog Keselamatan Kawasan Rukun Tetangga bersama PDRM dan PBT telah dilaksanakan pada 15.11.2010 jam 8.30 malam bertempat di perkarangan Rumah Pangsa Blok A & B Rawang Perdana. Majlis ini disertai oleh semua KRT Daerah Gombak, Ketua-Ketua Balai Polis Gombak dan Ampang serta Majlis Perbandaran Selayang. Turut hadir dalam majlis ini ialah OCPD Daerah Gombak Tuan Rahim. Majlis dimulai dengan Nyanyian Lagu Negaraku dan diikuti Bacaan Doa.


Setelah jamuan makan, sesi dialog dimulai dengan penerangan ringkas oleh Tuan Magedran a/l Muniandy, Pegawai Perpaduan Daerah Gombak diikuti oleh penerangan
oleh Tuan Rahim serta wakil Majlis Perbandaran Selayang. Majlis ini dirancang untuk diadakan di perkarangan Rumah Pangsa supaya pihak yang terbabit akan dapat melihat suasana sebenar kehidupan di kawasan berkenaan. Pengerusi KRT Daerah Gombak berpeluang mendapatkan penjelasan terhadap setiap masalah yang dikemukakan kepada agensi yang hadir. Harapan JPNIN Daerah Gombak supaya setiap permasalahan yang wujud di Daerah Gombak dapat diselesaikan secara pemuafakatan.

Majlis JPTP Daerah Gombak - 27 Februari 2011

Senam 1Malaysia - 20 Februari 2011

Bengkel Pemantapan Dan Pelaksanaan Tugas Guru Dan Pen Guru - 30 Disember 2010