Selamat datang ke Blog Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Gombak. Blog ini diwujudkan bertujuan untuk memberi maklumat aktiviti serta pengurusan kepada Kawasan Rukun Tetangga, Guru / Penolong Guru Tabika Perpaduan serta pegawai dari Jabatan. Sekiranya anda mempunyai pandangan atau komen sila hubungi pihak pengurusan.
Terima kasih kerana melayari blog ini.


Tuesday, June 22, 2010

Majlis Perasmian Sambutan Bulan Perpaduan Peringkat Negeri Selangor 2010 - 20 Jun 2010

Majlis perasmian Sambutan Bulan Perpaduan peringkat Negeri Selangor Tahun 2010 telah diadakan pada 20 Jun 2010 jam 8.00 malam di The Grand Ballroom De Palma Shah Alam. Majlis telah di rasmikan oleh Y.B. Senator Tan Sri Dr. Koh Tsu Koon, Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Turut hadir ke majlis ialah Y. Bhg. Dato' Azman Amin Ketua Pengarah JPNIN Malaysia serta isteri. Seramai 150 AJKRT, SRS, JPTP, Guru serta pegawai dari JPNIN Daerah Gombak menghadiri majlis tersebut. Penyampian Anugerah Cemerlang KRT, SRS dan Tabika Perpaduan Terbaik 2009 turut diadakan dalam majlis tersebut.
KRT Taman Permata A, SRS Kampung Baru Sungai Bakau dan Tabika Perpaduan PKKN Sungai Buloh memenangi Anugerah Cemerlang bagi Daerah Gombak pada kali ini. JPNIN Daerah Gombak mengucapkan tahniah atas kejayaan tersebut dan bagi KRT, SRS serta Tabika Perpaduan yang tidak berjaya berusahalah dan bersaing secara sihat bagi memperbaiki prestasi masing-masing untuk mencapai objektif yang telah ditetapkan. Walau bagaimanapun JPNIN Daerah Gombak mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua KRT, SRS serta Tabika Perpaduan kerana sanggup terlibat dalam aktiviti kemasyarakatan ini.

Majlis JPTP Daerah Gombak - 27 Februari 2011

Senam 1Malaysia - 20 Februari 2011

Bengkel Pemantapan Dan Pelaksanaan Tugas Guru Dan Pen Guru - 30 Disember 2010