Selamat datang ke Blog Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Gombak. Blog ini diwujudkan bertujuan untuk memberi maklumat aktiviti serta pengurusan kepada Kawasan Rukun Tetangga, Guru / Penolong Guru Tabika Perpaduan serta pegawai dari Jabatan. Sekiranya anda mempunyai pandangan atau komen sila hubungi pihak pengurusan.
Terima kasih kerana melayari blog ini.


Saturday, June 05, 2010

Mesyuarat Guru / Pen Guru Tabika Perpaduan Daerah Gombak - 4 Jun 2010


Pada 4 Jun 2010 jam 2.30 petang bertempat di Tabika Perpaduan Prima Selayang, Mesyuarat guru/pen guru telah diadakan. Ini merupakan mesyuarat kedua yang dipengerusikan oleh PPP Puan Rahayu binti Abdul Wahab sejak menjadi Penyelia Tabika Perpaduan baru menggantikan En Za'aba bin Abdul Rahman yang kini menjadi Penyelia Kawasan Rukun Tetangga menggantikan Puan Lasteri binti Said yang bertukar ke Sabah.
Mesyuarat ini berjalan lancar dengan masing-masing memberi laporan berkenaan tabika mereka. Persiapan Hari Bertemu Pelanggan turut dibincangkan bagi membolehkan semua pihak memberi maklumbalas yang baik kepada ibu bapa. Beberapa teguran turut diberi bagi membaiki kelemahan-kelemahan yang dikenalpastikan untuk tujuan menjaga imej guru / pen dan seterusnya Tabika dibawah penyeliaan mereka.

Majlis JPTP Daerah Gombak - 27 Februari 2011

Senam 1Malaysia - 20 Februari 2011

Bengkel Pemantapan Dan Pelaksanaan Tugas Guru Dan Pen Guru - 30 Disember 2010