Selamat datang ke Blog Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Gombak. Blog ini diwujudkan bertujuan untuk memberi maklumat aktiviti serta pengurusan kepada Kawasan Rukun Tetangga, Guru / Penolong Guru Tabika Perpaduan serta pegawai dari Jabatan. Sekiranya anda mempunyai pandangan atau komen sila hubungi pihak pengurusan.
Terima kasih kerana melayari blog ini.


Saturday, December 26, 2009

Majlis Hari Graduan Dan Tabikarama Tabika Perpaduan Daerah Gombak - 14 November 2009


Majlis ini telah berlangsung pada 14 November 2009 bertempat di Dewan Serbaguna Taman Bidara. Sebanyak 17 Tabika Perpaduan di bawah Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional mengambil bahagian bagi menjayakan majlis ini. Pegawai Perpaduan Daerah Gombak Encik Magedran a/l Muniandy telah hadir untuk merasmikan majlis ini. Pengerusi Kawasan Rukun Tetangga, Jawatankuasa Penyelaras Tabika Perpaduan, Ibu Bapa serta Guru dan Penolong Guru turut serta menjayakan serta memeriahkan majlis ini. Kanak-kanak Tabika Perpaduan telah
menunjukkan bakat masing-masing dalam persembahan seni di mana setiap Tabika Perpaduan di Daerah Gombak mengambil bahagian Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Gombak mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat.

Majlis JPTP Daerah Gombak - 27 Februari 2011

Senam 1Malaysia - 20 Februari 2011

Bengkel Pemantapan Dan Pelaksanaan Tugas Guru Dan Pen Guru - 30 Disember 2010