Selamat datang ke Blog Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Gombak. Blog ini diwujudkan bertujuan untuk memberi maklumat aktiviti serta pengurusan kepada Kawasan Rukun Tetangga, Guru / Penolong Guru Tabika Perpaduan serta pegawai dari Jabatan. Sekiranya anda mempunyai pandangan atau komen sila hubungi pihak pengurusan.
Terima kasih kerana melayari blog ini.


Monday, December 28, 2009

Bengkel Persediaan Buku Ringkasan Mengajar, Menu Dan ABM - 15 Disember 2009 dan 16 Disember 2009

Bengkel Persediaan Buku Ringkasan Mengajar, Menu dan ABM untuk Tabika Perpaduan Daerah Gombak telah dilaksanakan pada 15 dan 16 Disember 2009 di Tabika Perpaduan Taman Sri Gombak A. Bengkel ini dikendalikan oleh Cikgu Anita Binti Talib, Jurulatih Utama Tabika Perpaduan Daerah Gombak dengan dibantu oleh biro-biro di bawah Badan Kebajikan dan
Pemuafakatan Kakitangan dan Guru Tabika Perpaduan Daerah Gombak yang dipengerusikan oleh Cikgu Intan Nazeha Binti Ariffin dari Tabika Perpaduan Taman Tun Teja A.
Bengkel yang dirancang pada tahun 2010 diadakan lebih awal bagi memahirkan Guru dan Penolong Guru untuk mengendalikan kurikulum baru yang diperkenalkan. Bengkel ini disertai oleh Guru dan Penolong Guru dari semua Tabika Perpaduan Daerah Gombak dan ianya berjaya dikendalikan oleh Cikgu Anita mengikut perancangan.

Majlis JPTP Daerah Gombak - 27 Februari 2011

Senam 1Malaysia - 20 Februari 2011

Bengkel Pemantapan Dan Pelaksanaan Tugas Guru Dan Pen Guru - 30 Disember 2010