Selamat datang ke Blog Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Gombak. Blog ini diwujudkan bertujuan untuk memberi maklumat aktiviti serta pengurusan kepada Kawasan Rukun Tetangga, Guru / Penolong Guru Tabika Perpaduan serta pegawai dari Jabatan. Sekiranya anda mempunyai pandangan atau komen sila hubungi pihak pengurusan.
Terima kasih kerana melayari blog ini.


Sunday, January 10, 2010

Majlis Perhimpunan Awal Tahun 2010 Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Negeri Selangor - 10 Januari 2010

Pada 10 Januari 2010 bertempat De Palma Hotel, Shah Alam, kakitangan serta Guru dan Penolong Guru Tabika Perpaduan Jabatan Perpaduan Dan Integrsai Nasional(JPNIN) Daerah Gombak telah hadir ke Majlis Perhimpunan Awal Tahun 2010 yang dianjurkan oleh Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Negeri Selangor. Majlis ini dirasmikan oleh Y.Bhg Dato' Azman Amin bin Hassan, Ketua Pengarah JPNIN Malaysia. Y.Berusaha Tuan Haji Abdul Halim bin Omar, Pengarah JPNIN Negeri Selangor serta Timbalan Puan Nurul Akmalina turut hadir bagi menjayakan majlis tersebut.
Sebelum itu pada jam 9.00 pagi, kesemua peserta berpeluang mengikuti Bicara Gagasan 1Malaysia yang disampaikan oleh Y.Bhg Datuk Nasir bin Safar, Pegawai Khas kepada YAB Perdana Menteri. Pada majlis itu juga Pelancaran Buku Pelan Tindakan 5 Tahun Jiran Muda Negeri Selangor (2010-2014) disempurnakan oleh Y.Bhg Dato' Azman Amin.

Majlis JPTP Daerah Gombak - 27 Februari 2011

Senam 1Malaysia - 20 Februari 2011

Bengkel Pemantapan Dan Pelaksanaan Tugas Guru Dan Pen Guru - 30 Disember 2010